Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Sara - 25 februari 2011 21:13

Visst verkar det som att det är ovanligt många som mår skit nu?

Jag tycker varenda en verkar göra det. Det är ju iof inte konstigt alls som världen är. Den känns kall och ogästvänlig. Allt ska gå i ett rasande tempo och vi håller på att ta död på hela planeten inklusive oss själva, och så inbillar vi oss att vi är så jävla smarta! Jag ser då ingen annan djurart som försöker utrota sig själv  

Av Sara - 25 februari 2011 21:05

Jag vet allvarligt inte vad jag ska ta mig till längre.

Jag ser ingen lösning på alla problem. Fixar man en sak så ploppar det upp nya problem istället. Jag känner mig gråtfärdig hela tiden och är så otroligt trött och less.


"Men ta och ryck upp dig nu! Ta och gå ut och gå en sväng så blir du nog piggare ska du se!" får jag  höra hela tiden. Det är kommentarer som gör mig så irriterad att jag har lust att skrika  De kan aldrig ha känt på det här viset för då skulle de fan inte säga så!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards